NEVER GIVE UP CZYLI JAK SIE NIE PODDAWAC

10:34

Słowem wstępu chciałbym Cię poinformować, że byłoby mi miło gdybyś zajrzał/a na mój fanpage. Będę tam dodawał przypomnienia o najnowszym wpisie, konkursy itp. Sprawdź, KLIK .

Mam za sobą wiele przeżyć związanych ze sportem. Kiedyś trenowałem MMA, aktualnie kalistenikę i piłkę nożną. Jest coś co łączy nie tylko sportowca ale i zwykłego człowieka, który sobie coś zaplanował. Motywacja - cos bardzo cennego w życiu każdego człowieka. Przedstawię Ci jak skutecznie się motywować by osiągnąć cel :)
Podstawą osiągnięcia celu jest motywacja, to wiadomo. Mnie motywują inni ludzie, patrzę na swoich idoli i mówię sobie "też taki będę" - przyrost motywacji 100%. Niektórych motywuje ich osoba, patrzą na swoje wyniki/osiągnięcia i tak brną dalej w poszukiwaniu swoich marzeń. Przedstawię kilka rozwiązań dla tych grup ludzi.

Grupa 1 - motywacja u innych ludzi

własny idol - jedna ze skuteczniejszych metod. Znajdź sobie idola, któremu chciałbyś/ałabyś przyrównać.
• filmy motywacyjne - na YT jest wiele tego rodzaju filmów, skutecznie motywują - sam testowałem
• partner "treningowy"/w dążeniu do marzeń - przyjaciel/przyjaciółka, która razem z Tobą będzie dążyć do tego celu, wzajemna motywacja daje wspaniałe efekty

Grupa 2 - motywacja u samych siebie

• monitorowanie efektów - rób notatki z własnych postępów, czytaj je sobie co jakiś czas i udowadniaj sobie, że możesz !
• nagrody - wybierz sobie ulubioną czynność lub inną rzecz i za małe sukcesy nagradzaj się nią

Najważniejsze jest to, żeby nigdy się nie poddawać.
                       "Nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że wymaga on czasu. Czas i tak upłynie"


1 komentarze