JAK STAĆ SIĘ LEPSZĄ WERSJĄ SAMEGO SIEBIE? - MARZENIA

10:07


XXI wiek to niewątpliwie wiek nurtu samoakceptacji. Co chwila słyszysz hasła typu "zaakceptuj siebie takim jakim jesteś". Mnie przyprawia to o odruch wymiotny. Nikt nigdy nie był idealny, nikt nie jest idealny i nikt nigdy nie będzie idealny dla całego świata. Ale w czym jest problem by stać się ideałem dla samego siebie? Weźmy pod lupę taką sytuację: jestem gruby. W myśl idei o samoakceptacji powinienem powiedzieć sobie 'mam to gdzieś, jestem gruby i ja to akceptuje' ale przecież w głębi siebie nie podoba mi się ten widok, chciałbym mieć kratę na brzuchu i fajną klatę. Więc w czym problem powiedzieć sobie 'stop, czas wziąć się za siebie, idę na siłownię'. Ludzie, nie myślmy schematami ludzkości, jesteśmy indywidualnością więc myślmy indywidualnie. Nie zamykajmy się w kratach koncepcji, ideologii. Wymykajmy się z nich. Dlaczego tak mało osób postanawia iść na przekór wszystkim i wszystkiemu? Nie ryzykujemy życia a jedyne co możemy stracić to czas. Do zyskania mamy własne szczęście. Czy to mało by wziąć marzenia w swoje ręce i powiedzieć sobie TO JUŻ CZAS !? Apeluję do Ciebie czytelniku, jeśli masz marzenia - spełniaj je.

10 komentarze

  1. Dobrze piszesz, szkoda, że tak mało... Zostawiam obserwację- tak na dobry początek, bo zapowiada się fajnie :D

    ink-your-think.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i mądry post. Bardzi ciekawie piszesz. Myślę, że wpisy takiej właśnie długości jak u Ciebie są odealne! Pozdrawiam

    www.colorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię! Każdą biorę sobie do serca, razem tworzymy społeczność !

      Usuń
  3. Krótko i na temat! niesamowita motywacja! Jesteś wspaniałym człowiekiem, powodznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi niezmiernie miło! Zapraszam Cię też do innych wpisów !

      Usuń
  4. Niezwykle motywujące słowa! Masz rację, ludzie myślą głównie schematami, chcieli by coś osiągnąć nic przy tym nie robiąc, ale przecież tak się nie da. Jeżeli właśnie przykładowo myślimy o super figurze, to czemu wpieprzamy ciastka i w duchu myślimy "ale jestem gruba i brzydka"... To takie błędne koło.

    Jestem pod wrażeniem, masz świetny sposób pisania - krótko i na temat. Potrafisz w kilku zdaniach wyrazić tak wiele. Zostawiam obserwację :)

    Szczęścia w Nowym Roku i spełnienia marzeń! Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taką sobie rolę nadałem, krótko a treściwie by zmienić nastawienie ludzi do schematów na temat życia.

      Usuń
  5. Krótko,zwięźle,ale na temat. Bardzo dobrze się czyta.

    OdpowiedzUsuń