MASZ W SOBIE DAR - WIEC CZEMU GO MARNUJESZ?

05:39

 Zanim jeszcze przeczytasz ten wpis, bardzo proszę Cię o zajrzenie na MOJEGO FANPAGE'a , gdzie na bieżąco będziesz z najnowszymi wpisami, ciekawostkami, wspólnymi rozmowami itp. :)

To nie jest tak, że ktoś jest "do niczego". Każdy z nas ma swoje pasje, zainteresowania. Coś co lubi. Sztuką doskonalenia tego nazywam darem. Każdy z nas go ma, kwestia jest taka czy pójdziemy za ciosem i się będziemy doskonalić czy odpuścimy. To jest tylko i wyłącznie Twój wybór, nikogo innego. Niestety większość ludzi, szczególnie młodych wybiera komputer, tableta czy smartfona a nie realizację swoich ukrytych marzeń. Od zawsze marzyłem by zostać sportowcem, od młodego się w tym realizowałem, nie odpuszczałem bo wierzyłem, że mam w sobie ten dar, o którym piszę. Bo przecież każdy z nas go ma, więc czemu go marnujesz? Jeśli masz pasję, coś co kochasz - podążaj w tym kierunku, nie marnuj czasu na zastanawianie się. Po prostu idź i rób. Nie marnuj możliwości polepszenia samego siebie, samodoskonalenia się. Według antycznych filozofów to właśnie jest najważniejsze, spełnianie tego daru. Zakładając, że jutro umrzesz - będziesz szczęśliwy/a, że kończysz życie w taki sposób? Co osiągnąłeś/aś? Odpowiedź pozostaw w komentarzu.




2 komentarze

  1. Rzeczywiście czasem mimo, że jesteśmy w czymś dobrzy i kochamy to - zbyt wiele czasu tracimy na zastanawianie się, czy na pewno warto, czy się uda, czy to czy tamto... a powinniśmy po prostu zacząć działać i iść w tym kierunku!

    OdpowiedzUsuń