WSPOMNIENIA Z LATA - KIEDY WRÓCISZ?

09:06



 Zanim jeszcze przeczytasz ten wpis, bardzo proszę Cię o zajrzenie na MOJEGO FANPAGE'a , gdzie na bieżąco będziesz z najnowszymi wpisami, ciekawostkami, wspólnymi rozmowami itp. :)
Ach.. lato, lato. Czemu tak szybko nas opuszczasz? Nie wiem jak Wy ale ja nienawidzę zimy. Śnieg, mróz, błoto. Zdecydowanie wolę lato! Słoneczko, ciepełko, klimacik. Aż na same wspomnienia robi mi się lepiej. Żadnych wyjątkowych pamiątek z lata nie mam. Wszyscy gdzieś wyjeżdżali a ja zostałem sobie w mieście spotykając się ze znajomymi.  Jedynie pozostały mi 2 zdjęcia, które znajdziesz poniżej. Jest to bardzo luźny wpis, bez żadnych przesłań. Po prostu tęsknie za latem i tym wpisem pocieszam swoją zmartwioną duszyczkę. Trzymajcie się! ;)





Tajemniczo :D
Na uwodziciela :D

0 komentarze