WESOŁYCH I SZCZERYCH SWIĄT !

11:11


Mój drogi czytelniku !

Nadszedł czas Świąt Bożego Narodzenia a więc pora by złożyć Ci ode mnie najszczersze życzenia z tej okazji. Święta to czas rodzinnego świętowania narodzin Jezusa Chrystusa. Jednakże w tym wpisie nie o wiarę "się rozchodzi" a o wspólne przeżywanie. Pamiętaj drogi czytelniku, że rodzina to serce Twego istnienia. Przeżyj ten świąteczny czas przy wspólnych pogawędkach, dzieleniu się opłatkiem i co najważniejsze, składaj szczere życzenia. Nie ma nic gorszego od fałszywych życzeń. Życzę Ci aby te święta były piękne, rodzinne, pełne obfitości i bogatego Mikołaja :) Myśl mój drogi czytelniku, myśl.


5 komentarze

  1. Dziękuję za życzenia i tradycyjnie - wzajemnie. O tak, szczerość najważniejsza, bo to, co komu życzymy, zawsze do nas wraca, więc życzmy dobrze! Hmm, witam kolegę humanistę, pozdrawia humanistka z młodszego rocznika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam koleżankę, zapraszam do dalszej lektury mojego bloga ! Wkrótce coraz więcej, bardziej humanistycznych tematów :)

      Usuń
  2. Dziękuję za życzenia. Ja Tobie również życzę magicznych Świat BOŻEGO Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój dzisiejszy dzień nie należał do najlepszych, ale mam nadzieję, że Twoje życzenia się spełnią :) Tobie również wszystkiego dobrego, szczęśliwych i spokojnych świąt :)
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że jeszcze przed Tobą dużo czasu i dużo szczęścia mam nadzieję ! Głowa do góry !

      Usuń